شناسهٔ خبر: 169847 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات اجرایی ساختمان اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری

عملیات اجرایی ساختمان اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری روح الله غلامی گفت:عملیات اجرایی ساختمان اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان فارسان و ساخت سوله جهت ذخیره سازی شن و نمک درمحل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فارسان استان چهارمحال وبختیاری آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری)، روح الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی ساختمان اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان فارسان و ساخت سوله جهت ذخیره‌سازی شن و نمک در محل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فارسان با حضور غلامعلی حیدری استاندار، فرماندار و مدیران کل استانی و شهرستانی و در راستای نوسازی و بازسازی و با هدف ارائه خدمات مطلوب آغاز شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با حضور در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان فارسان استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: ساختمان شهرستان فارسان در زمینی حدوداً مساحت ۵۰۰۰ مترمربع و در دو طبقه ۶۱۰ متر مربع که زیر بنای هر طبقه ۳۰۵ متر مربع است، ساخته می‌شود که با اعتباری بیش از ۱۶۵ میلیارد ریال ظرف مدت یک سال به بهره برداری خواهد رسید.

غلامی در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت اداره راهداری شهرستان فارسان گفت: احداث سوله ubm خودنگهدار جهت ذخیره‌سازی شن و نمک در محل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فارسان احداث می‌شود. وی گفت: اعتبار انجام این سوله خودنگهدار و سریع ساخت بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و زیربنای آن ۳۰۰مترمربع است.